04/07/2010

i feel it in my bones and i wear it on my skin

Den första bilden någonsin klickad med Alphan föreställer gårdagens frukost. Polska frallor, mums! Sedan fick min nya kompis följa med till djurparken. Som vanligt är det kvantitet som gäller för mig, tro inget annat...

Kusin Edyta (Edith) och trollungen Patrycja med getter
Shetlandsponny!
Mormors käraste syster
Förutom örnar så är nog storkar den mest polska fågel jag kan tänka mig
Elefanthuset
Den lilla homosexuella pelefanten - skoja inte!
På väg igen efter frytki, iskaffe och öl
Mamma skulle givetvis ha godis
Som ungarna gärna tog åt sig av
Bra att foto-beroendet ligger i blodet med Sylwia i alla fall!
Patty
Sedan kom vi till fjärilshuset
Jag hade nog liite för roligt med att fota sönder dem
Stor katt!
Patty och mammut
Jag och Patty
Misslyckat familjeporträtt nummer 1
Misslyckat familjefoto nummer 2
Mysiga äckligheter (hjälp, ni skulle sett storleken på dessa!)

Titta på ugglor känns som att vara i Harry Potter och hälsa på Hedwig
Efter sex timmar vandring var det dags att åka hem

No comments:

Post a Comment