23/09/2010

have a break, have a kit kat


Min Muffin är ett litet cuddle monster. Såhär tycker hon nämligen att hon kan hjälpa mig att plugga. Det räcker inte att ligga bekvämt vid min sida, nej nej, Hon måste placera sig någonstans på mig. Annars hjälper hon ju inte tillräckligt...

I och med att jag efter en ryslig death glare (seriously creepy!) igår fick tummarna upp från en väldigt överraskad Keith med min Lit Review Draft, idag, ansåg jag att jag var värd ett avbrott i skriverierna. Men nu, tillbaks till Zona Marie Tan och hennes artikel om The Digital DoP: Not Just A Pretty Face. Tjo.

2 comments:

  1. Naaaw vad söt muffinski är !

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:29 pm

    Muffinski's just showing how much she loves her Pika....
    Just wait till she noticed the Mac raised keys and teaches herself to type. 8-)

    ReplyDelete