24/06/2011

you're just a poor misguided fool

Idag är inte en vanlig dag, idag är min vackraste systers brölloppsdag! Vi är uppe med tuppen och ska strax iväg till frisören för att fixa hår och make-up. Jag garanterar att det kommer svämma över vackra foton från dagen så småningom, än så länge blir det lite skymtar på vad jag ska ha på mig istället... Ärligt talat, aldrig varit mer om större mardröm än letandes efter klänning till dagens ära!

TRANSLATION: Today is my sisters' wedding day! It's finally here, and we're soon off to the hair-dresser to get hair and make-up done. I guarantee that there will be an overload of stunning photos here eventually, but for now it's simply glimpses of what I'm going to wear instead...

2 comments:

  1. jo det känns lite trist, tur att det bara är en vecka iaf :) men jag kommer aldrig vilja lämna polski när jag väl är där sen ändå haha :p
    hoppas ni får en underbar dag!

    ReplyDelete
  2. Annica9:28 am

    Dåligt med uppdateringar Melissa! :(

    ReplyDelete