29/05/2012

i heard the streets were paved with gold


Fille fick sin skate-runda på söndagsmorgonen, så jag tyckte jag kunde få mina second-hand runda på eftermiddagen. Jag skulle ju kunnat spendera timmar och gå igenom galge efter galge med fynd, men det fick bli en kortis istället som kompromiss. I Fremantles stadshus hade de slagit upp portarna för en vintage marknad som jag ringat in i almenackan länge. Jag kom hem med en fransig mocka-jacka tills slut. Ända sedan Forever New hade en förra året har jag letat efter en second-hand version som inte kostade skjortan, och som inte var för liten. Till slut så! Inner cowgirl lever vidare! Men nu är det fanimej shopping-stopp i en månad. 

TRANSLATION: As Fil got his dose of skateboarding in the morning, I thought I deserved some vintage market dosage in the afternoon. We headed out to Fremantle where the beautiful town hall had opened up its doors for a vintage market (it's been in my calendar for a while). In the end I came home with a suede fringed jacket, something I've been hunting ever since the one that Forever New had in store, except vintage, in my size and ideally, cheaper. Oh and I also concluded that I better have a shop-stop for at least a month!

No comments:

Post a Comment